Давно не говорили з вами про новини Uber. Але всьому свій час. А тут ще Закон "Про мову", якщо пам'ятаєте. Тому варто як можна раніше перейти на контент українською мовою. Поділюся з вами деякими думками, які з'явилися цього тижня.

Декілька глобальних трендів Uber в Україні:

Uber Shuttle

Один з найбільших пріоритетів для компанії - старт Убер Шатл в Києві. Третє місто в світі, де запускається цей продукт. Перше в Європі. Це принципово новий продукт. Реально крута ідея, мені здається. Завжди знайдеться той, хто буде кричати "Це незаконно, покажіть ліцензію, покажіть дозвіл, покажіть довідку від найчеснішого лікаря і т.п.". Але це все розмови на користь бідних. Хто щось робить - в того щось виходить. А сидіти на дивані і горланити, як ми знаємо, - для цього багато розуму не потрібно. 

Проект муніципального таксі

В Харкові поступово готується запуск муніціпального таксі разом з Убер та лізинговим партнером. Реально круте рішення. Проект разом з бюджетом міста. Місто інвестує в автопарк і соціальний маркетинг, Uber надасть свою платформу. Це круто. Хто знає, що з того вийде? Але в будь-якому разі, це міський бюджет і міська підтримка. А це дуже багато означає. До того ж, вже вимальовується черга з інших бажаючих міст.

Uber X і тарифи

Uber X - один з найважливіших продуктів компанії. І він наразі зростає хорошими темпами. Глобально змінювати тарифи за умов ринку, що зростає, - рішення не зовсім логічне. Ситуативно можливо, але лише як реакція або як попередження дій основного конкурента-альтернативи. Більш імовірна зміна моделі встановлення тарифів. На середньому доході водія в бік зменшення це не позначиться. Рішення цікаве і має право на життя. Потрібно дочекатися і тестувати. Поки що нічого більше говорити на цю тему не бачу сенсу.

Хто наразі є конкурентом Uber?

Взагалі компанія в своїх релізах жодного разу не називає будь-якого з гравців ринку конкурентом. Але так чи інакше конкуренти є. Точніше, один. Реальний конкурент за долею ринку - лише один. Це Uklon. Сервіс зі своєю моделлю бізнесу та своїм баченням. Їх з Uber можно скільки завгодно порівнювати, але потенціал на вході - не зовсім рівний. Вагові категорії різні. Можна говорити, що є краще, а що є гірше. Але це ніколи не буде абсолютно точною відповіддю. Uklon має свої плюси, Uber - свої. Плюси Uber мені подобаються більше. Як на думку пасажира, так і на думку водія. Звичайно, я розумію, що є інші думки. Це нормально. Так... Зовсім забув. Bolt поки що не є реальним конкурентом ні Uber, ні Uklon. Вхідні бонуси закінчилися. Зараз у них стадія демпінгу. Та демпінг мало кого приводив до хороших результатів. Ресурси ж мають властивість закінчуватися.

Теперь декілька тез щодо Uber Форум:

Ще не ТОП, але...

Партнер Uber Форум вже досить давно вийшов за межі маленьких непомітних партнерів і тепер має більше можливостей для розвитку, порівняно з періодом, коли ми лише починали. А також більше доступу до продуктів та інформації. Серед 2-2.5 тисяч партнерів Uber Форум замикає першу десятку. Щоправда, порівнювати партнерів першої десятки не дуже корректно, оскільки вони застосовують різні моделі бізнесу. Але факт є факт. Ми вже тривалий час стабільно зростаємо і не плануємо зупинятися. Пам'ятаю, як роки півтора тому мені запропонували подумати про роботу на одного з ТОП-партнерів того часу. Ми не домовилися. І тоді мені висловили погрозу знищити бізнес та забрати всіх водіїв. Намагання дійсно були. Хтось з вас навіть може про це пам'ятати. Але маємо те, що маємо. Uber Форум продовжує зростати. Буде цікаво через декілька років розповісти, як все починалося.

Найменша комісія для фрілансерів

Розмір партнерської комісії Uber Форум так і залишиться на рівні 4.9% для водіїв-фрілансерів. Це є, наскільки я знаю, найнижча та найреальніша комісія серед всіх ТОП-партнерів. Вона стала можливою завдяки автоматизації багатьох робочих процесів.

Комісія для автопарків

Розмір партнерської комісії Uber Форум для автопарків буде встановлено від 3% за виплати на рахунок 2600, та 4.9% за виплати на картку.

Цікаве рішення з Uber Shuttle

Uber Форум розглядає можливість взяти участь в роботі з продуктом Uber Shuttle. Тому запрошую всіх бажаючих інвестувати в продукт до обговорення.

Пропозиція для водіїв без власних авто

Uber Форум починає тестувати можливість підключення водіїв, що не мають автомобілів, для роботи в партнерських парках електромобілів Nissan Leaf. Щодо отримання умов роботи - звертайтеся у Вайбер/Телеграм: 0687180774.